تعمیرات گوشی سامسونگ A04e در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ A04e در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی A04e

امروز با بررسی ورژن جدید گوشی سامسونگ A04 در خدمت شما هستیم ، امروز A04e در اختیار ما قرار دارد تا خوب آن را بررسی کنیم و متوجه نقاط ضعف و قوت آن بشویم.

این گوشی همچنان در ادامه گوشی های اقتصادی سامسونگ (A01/A02/A03و…) وارد بازار شده است و انتظارات ما باید در همین حد باشد و نه فراتر از آن.

اول از همه طراحی ظاهری ، این گوشی از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با نسخه دیگر خود یعنی A04 ندارد و فقط ابعاد کمی کوچکتر دارد که حتی شما با در دست گرفتن آن تفاوت آن را حس نخواهید کرد.

A04e دارای دوربین اصلی می باشد که در کنار آن ها فلش دوربین قرار گرفته است که از نظر طراحی بسیار متفاوت می باشد با سایر اعضای خانوادده سری A ، اما این طراحی دقیقا مشابه نسخه قبلی خود می باشد.

اما در پنل جلویی صفحه نمایش همچنان مث اکثر مدل های به روز سامسونگ طراحی شده است که دوربین سلفی در بالای آن به صورت قطره ای قرار گرفته و حسگر تماس و اسپیکر آن در حاشیه بالای گوشی مخفی شده است تا به شما تا حد امکان صفحه نمایشی با کمترین حاشیه ممکن را ارائه دهند.

سامسونگ در گذشته مدل های سری A را به صورت A5 ، A6 ، A7 نام گذاری کرده بود اما با افزایش تعداد آنها و به نوعی اتمام ظرفیت اعداد سری های جدید گوشی های اقتصادی خود را با اضافه کردن یک صفر به نام آن وارد بازار کرده ( A01،A02و…).

اسپیکر اصلی گوشی ، سوکت شارژ ، سوکت هندزفری و میکروفون همگی در پایین گوشی قرار گرفته اند و تقریبا میشه گفت تنها نکته منفی این گوشی نداشتن حسگر اثر انگشت می باشد.

در این گوشی به تازگی در اکتبر 2022 با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 12 وارد بازار جهانی شده است که در همین زمان کم بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی جذاب مبپردازیم.

با ما همراه باشیدتعمیرات گوشی سامسونگ A04e در کرج

تعمیرات ساده

در معدود مواردی شما میتوانید بعضی از مشکلات را خودتان در خانه حل کنید و زمان و هزینه اضافی را صرف نکنید.

مواردی مثل فلش کردن گوشی  (با تنظیمات کارخانه فرق میکند) ،ساخت جیمیل یا سامسونگ اکانت و یا حتی تعویض گلس گوشی کارهایی هستند که شما خودتان میتوانید در منزل به راحتی انجام دهید بدون هیچ هزینه ای.

مثلا ممکن است شما از فروشگاه های آنلاین گلس گوشی خریداری کنید اما نمیتوانید آن را نصب کنید و باید وقت خود را صرف مراجعه به نزدیک ترین موبایل فروشی بکنید و هزینه ای هم پرداخت کنید تا گلس را بر روی گوشی شما نصب کنند.

در مواردی ممکن است گوشی شما درگیر بدافزاری ( ویروس) شده باشد و نیاز به پاک کردن تمامی اطلاعات داخل گوشی شما باشد ، در این مورد شاید فکر کنید با تنظیمات کارخانه مشکل شما حل شود ولی اشتباه فکر میکنید زیرا تمامی اطلاعات با این روش پاک نمی شود و در آینده دوباره شما با همان مشکل مواجه خواهید شد.

در ادامه این روش ها را به شما آموزش خواهیم داد.

تعمیرات گوشی سامسونگ A04e در کرج

سامسونگ اکانت

برای استفاده از گوشی سامسونگ خود به همان روشی که به حساب Google نیاز دارید، به سامسونگ اکانت نیاز ندارید ، اما استفاده از حساب سامسونگ مزایای خود را دارد مثلا شما میتوانید از تمامی اطلاعات خود پشتیبان گیری کنید و یا به یک سری از آپشن های مخصوص سامسونگ دسترسی داشته باشید.

شما با داشتن سامسونگ اکانت میتوانید خیال خود را راحت کنید که اگر زمانی گوشی شما هر مشکلی برایش پیش آید ، اطلاعات خود را از دست ندهید و با خیال راحت در گوشی سامسونگ دیگر بازیابی کنید.

ساخت سامسونگ کار سختی نمی باشد فقط کافیست شما کمی با محیط گوشی های هوشمند به خصوص سامسونگ آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک سامسونگ اکانت بسازید.

طریقه ساخت سامسونگ اکانت

ابتدا به تنظیمات گوشی خود رفته و وارد حساب ها و پشتیبان شده ، سپس گزینه حساب ها را انتخاب کرده و افزودن حساب را انتخاب کنید ، در این قسمت چند گزینه برای شما نمایش داده می شود در بین آن ها samsung account را انتخاب میکنید و برای شما صفحه  ای باز می شود.

در این قسمت توجه داشته باشید که اگر از قبل سامسونگ اکانت دارید میتوانید وارد حساب قبلی خود شوید و اگر نه باید گزینه ( ایجاد اشتراک) را انتخاب کنید ، سپس شرایط و ظوابط آن را مطالعه کرده و گزینه موافقم را انتخاب کرده.

در مرحله بعد ایمیل خود به همراه رمز ورود برای سامسونگ اکانت خود انتخاب کرده و مشخصات شخصی خود را همچون نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد را وارد میکنید.

پس از انجام این مراحل صفحه ای برای شما باز خواهد شد که شماره تماس خود را وارد می کنید و برای آن کد تاییدی ارسال خواهد شد که در کادر پایین آن وارد میکنید.
هم اکنون سامسونگ اکانت شما ساخته شده است و میتوانید از تمام اطلاعات خود در گوشی سامسونگتان پشتیبان گیری کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ A04 در کرج

مشخصات فنی

تعمیرات گوشی سامسونگ A04e در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی A04e در کرج اعتماد کنیم؟

اعتماد به هر تعمیر کاری کار درستی نیست. پیدا کردن مرکز تعمیرات تخصصی قابل اعتماد هم آسان نیست.

پس وقتی گوشی A04e  ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

در کنار استفاده از قطعات اصلی ما دارای تیمی ماهر و مجرب هستیم که بهترین مشاوره برای تعمیر گوشی را به شما می دهند.

 

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

پیام بگذارید